مام
بازدید 83
0

بهترین مام زیر بغل

بهترین مام زیر بغل

بوی بد عرق، برای همه افراد آزار دهنده است به همین خاطر بیشتر افراد سعی دارند از بهترین برندهای ایرانی و خارجی مام خوشبو کننده، جهت رفع بوی عرق خود استفاده کنند. در حال حاضر تنوع بالایی از محصولات مام، در بازار موجود است که برخی از آنها کیفیت عالی داشته و مدت زمان ماندگاری آنها نیز زیاد است. استفاده از مام، بوی بد عرق را خنثی کرده و از ایجاد لکه روی لباس جلوگیری می کند. توجه داشته باشید که با عرق کردن، بخش مهمی از سموم ترشح شده به راحتی از بدن خارج می گردد؛ که در اغلب موارد بوی آزار دهنده ای دارد و می توان با انتخاب یک مام مناسب به راحتی بوی بد عرق را خنثی کرد.

بهترین مام زیر بغل خارجی

تنوع زیاد در بین برندهای خارجی مام خوشبو کننده بدن امکان انتخاب را برای افراد سخت کرده است؛ بخصوص اگر افراد تجربه کافی و شناخت درستی از محصولات موجود نداشته باشند در این صورت انتخاب مام مناسب دشوارتر خواهد بود. از آنجایی که مام خوشبو کننده بدن از اهمیت بالایی برخوردار است بنابراین میزان استفاده از آن هم زیاد می باشد؛ و همین تقاضای بالا باعث شده که در حال حاضر برندهای گوناگونی از آن در بازار موجود باشد. می توان گفت تقریبا تمامی برندهای خارجی مام، با کیفیت هستند به همین خاطر بیشتر از برندهای ایرانی مورد توجه قرار گرفته اند. کیفیت بی نظیر مام های خارجی از آن جهت است که در ترکیب آنها از موادی مانند الکل و پارابن استفاده نشده است؛ به همین علت می توان آنها را محصولاتی فاقد حساسیت دانست و موجب تیرگی پوست زیر بغل هم نمی شوند. مام، علاوه بر رفع بوی بد عرق در مواردی ضد تعریق هم می باشد و از این جهت برای افرادی مناسب است که به زیادی عرق می کنند. اثر ماندگاری انواع مام بستگی به نوع و کیفیت آنها دارد به طوری که برخی از برندها از 24 ساعت تا 72 ساعت ماندگاری دارند. هر چه اثر ماندگاری مام بیشتر باشد لازم نیست به میزان زیاد از آن استفاده شود. اگر سری به بازار فروش مام بزنید با برندهای خارجی زیادی از آنها مواجه می شوید که دارای کیفیت و رایحه های مختلفی هستند؛ و با انتخاب بهترین برند از آنها می توانید خیلی راحت از شر بوی ناخوشایند عرق بدن خود خلاص شوید.

بهترین مام زیر بغل صابونی

افرادی که به هر دلیلی بدن آنها با تعریق زیاد همراه است بهتر است از مام صابونی استفاده کنند. این نوع از مام در رایحه های متنوعی با بوی تند و ملایم وجود دارد. مام صابونی شدت تعریق را کاهش می دهد به طوری که از خیس شدن لباس و بر جای ماندن رد عرق روی آن جلوگیری می کند. بهتر است برخی از افراد مانند ورزشکاران و افرادی که دارای مشاغل سخت هستند از مام صابونی استفاده کنند زیرا این افراد به خاطر داشتن تحرک زیاد به میزان بیشتری عرق می کنند. در بین محصولات صابونی مام هم تنوع کیفیت وجود دارد و شرکت های تولید کننده مام محصولات خود را با نام های گوناگونی عرضه می کنند. تفکیک برندها این امکان را به افراد داده است که راحت تر خرید کنند. به طور کلی انواع مختلف مام به صورت مایع، صابونی و کرم در بازار موجود هستند که هر فردی می تواند نوع موردنظر خود را انتخاب کند. پیشنهاد می شود اگر جزو افرادی هستید که تعریق بدنتان خیلی تند و شدید است از ضد تعریق صابونی استفاده کنید زیرا خوشبو کننده های دیگر تقریبا بی اثر هستند. لازم به ذکر است که یک مام صابونی درجه یک، افزون بر کاهش بوی بد عرق با پیشگیری کردن از عرق زیاد از زخم شدن و حساسیت پوست هم جلوگیری می کند و در کل محصولی کاربردی و مهم است.

بهترین مام زیر بغل مردانه

امروزه انواع مام زیر بغل را در دو دسته بندی زنانه و مردانه جای داده اند؛ تا با این کار به افراد کمک کنند که متناسب با جنسیت خود به راحتی مام موردنیاز را تهیه کنند. بهترین نوع از مام زیر بغل مردانه به نوعی از این محصول بهداشتی اختصاص پیدا می کند که دارای خواص آنتی باکتریالی بوده و فرمولاسیون آن هم خاص باشد. بهترین مام، ضمن داشتن رایحه خوشبو و خنک کننده به هیچ عنوان نباید باعث بروز حساسیت های پوستی شود. معمولا آقایان بخاطر داشتن تحرکات فراوان به مراتب بیشتر از خانم ها دچار تعریق می شوند لذا استفاده از مام برای آنها ضروری است. طریقه استفاده از مام باید بدین صورت باشد که بعد از حمام کردن که بدن شما تمیز و بدون عرق است آن را استفاده کنید زیرا در این صورت نتیجه خیلی بهتری دارد و هرگز آن را هنگام عرق کردن استفاده نکنید. بسته بندی مام در انواع مختلف هم خیلی اصولی است و همین مسئله استفاده از آن را برای افراد راحت تر کرده است. انواع مام مردانه از جهت رایحه با هم تفاوت های زیادی دارند و افراد می توانند با توجه به سلیقه خود رایحه مورد نظر را انتخاب کنند.

بوی نامطبوع عرق، در بیشتر موارد باعث آزار و پایین آوردن اعتماد به نفس افراد می شود؛ و از آنجایی که عرق کردن، یکی از واکنش های طبیعی بدن است. نمی توان مانع از ایجاد آن شد. ولی می توان با استفاده از مواد بهداشتی نظیر مام، بوی نامطبوع عرق را به راحتی از بین برد. افرادی که بدن آنها به زیادی عرق می کند مجبور هستند هر روز استحمام کنند که این کار بی فایده است ولی یک مام درجه یک می تواند مشکل شما را برطرف کند؛ به طوری که نیازی به حمام کردن روزانه وجود ندارد. عرق کردن، همیشه مشکلاتی از قبیل بوی بد، زرد شدن لباس های رنگی و سوختگی پوست زیر بغل را به همراه دارد که همه این مشکلات با انتخاب با کیفیت ترین نوع از مام خوشبو کننده و استفاده درست و کاربردی از آن قابل برطرف شدن هستند. اگر اطلاع دقیقی از کیفیت برندهای مختلف مام مردانه ندارید حتما قبل از خرید راجع به آنها تحقیق کنید زیرا این کار به شما امکان می دهد انتخاب بهتری داشته باشید.

مام

برچسب‌ها:,

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

shafiei

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *