چای سرد تمشک
بازدید 64
0

روش تهیه چای سرد تمشک با طعم بی‌نظیر

طرز تهیه چای سرد تمشک با طعم عالی و خواص فراوان

چای سرد تمشک یکی از نوشیدنی‌های لذیذ و مفید است که به سادگی و در کمترین زمان ممکن قابل تهیه است. در این مقاله، روش ساخت چای سرد تمشک با طعمی عالی بررسی شده است.

روش تهیه چای سرد تمشک با طعم بی‌نظیر

چای تمشک یکی از نوشیدنی‌های سرد بسیار خوشمزه است که فواید زیادی دارد. با تنها چند دقیقه زمان، می‌توان چای سرد تمشک را آماده کرد. همانطور که اشاره شده، تمشک خصوصیات فراوانی از جمله بهبود گردش خون و کاهش چین و چروک دارد. با مصرف این چای در طول هفته، می‌توانید از تمامی فواید عالی آن بهره‌برداری کنید. این چای سرد را می‌توان با انواع کیک و شیرینی یا حتی در همراهی با شام و ناهار لذت برد، زیرا طعم آن دلپذیر است. در این مقاله، روش آسان تهیه چای سرد تمشک با استفاده از روشی ساده توضیح داده شده است.

تنوع بی‌نهایت نوشیدنی‌های سرد، از جمله میلک شیک زعفرانی و موکا سرد، با راحتی قابل تهیه است. این نوشیدنی‌های خوشمزه، با خواص فوق‌العاده و طعمی بی‌نظیر، شما را مسحور خواهند کرد. اگر می‌خواهید روش تهیه این دو نوشیدنی سرد و دلچسب را بیشتر بشناسید، بهتر است بر روی لینک موجود در مطلب کلیک کنید. برای تهیه چای سرد تمشک، شما نیاز به یخ و تعداد کمی مواد اولیه دارید، و با ترکیب این مواد، می‌توانید طعمی منحصربه‌فرد و بسیار خوشمزه را تجربه کنید. اگر می‌خواهید چای سرد تمشک بیشتری داشته باشید، می‌توانید میزان مواد اولیه را یک یا دو برابر کنید.

چای سرد

مواد لازم:

آب: ۴.۵ لیتر
تمشک تازه: ۱ فنجان
شکر: ۱/۲ فنجان
لیموناد پودر شده: ۱/۲ قاشق غذاخوری
یخ: ۱۰ عدد
چای کیسه‌ای: ۲ عدد

برای تهیه چای سرد تمشک مفید، ابتدا یک قابلمه را روی حرارت قرار دهید و ۴.۵ لیتر آب را داخل آن بریزید. سپس تمشک، چای کیسه‌ای و شکر را به قابلمه اضافه کنید. درب قابلمه را ببندید و به مدت ۵ دقیقه صبر کنید تا به خوبی جوش بیاید. سپس چای کیسه‌ای را از قابلمه بیرون بیاورید و دور بیندازید.

در این مرحله، لیموناد پودر شده را به قابلمه اضافه کرده و آن را به خوبی مخلوط کنید. برای سرد شدن چای، می‌توانید ۱۰ تا ۱۲ دانه یخ را به آن اضافه کنید. سپس چای را در قوری ریخته و یخ‌ها را همراه آن قرار دهید. در آخر، چای را در لیوان دلخواه سرو کنید. اکنون می‌توانید لذت ببرید و نوش جان کنید.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

shafiei

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *