ساعت کاسیو ادیفایس
معرفی مدلهای محبوب ساعت‌های کاسیو ادیفایس
نوشته شده توسط ارمان صفائی
1 هفته پیش
ارتودنسی لیزری چیست؟
نوشته شده توسط ارمان صفائی
2 هفته پیش
slimming pill
بازدید 96
0

قرص لاغری که قرار است معجزه کند، چه ماجرایی دارد؟

در بازار، تعداد زیادی قرص لاغری وجود دارند که ادعا می‌کنند قادرند به شما در کاهش وزن کمک کنند. اما محصول لاغری آخرین و جدیدترین، ویژگی کاملاً متفاوتی را داراست.

محصول جدید ویبره قرص لاغری، یک تکنولوژی نوین برای کاهش وزن است. در طول سال‌ها، علم و تکنولوژی برای تسهیل درمان چاقی و ارائه راه حل‌های سریع و موثر برای لاغری، پیشرفت چشمگیری کرده‌اند. این پیشرفت‌ها به افرادی که با اضافه وزن مبتلا هستند، کمک می‌کنند تا به بهترین شکل ممکن از این معضل رهایی یابند. حالا، در ادامه این همکاری‌ها، آخرین یافته برای کاهش وزن بدون نیاز به زحمت و سختی، قرص لاغری لرزان است.

تیم محققان دانشگاه MIT با استفاده از فناوری پیشرفته

یک قرص جدید را طراحی کرده‌اند که پس از ورود به معده کاربر و تماس با مایع معده، شروع به لرزش و ارتعاش می‌کند. این عمل باعث تحریک گیرنده‌های معده می‌شود و احساس سیری را در فرد ایجاد می‌کند.

این قرص، به نام VIBES که مخفف Vibrating Ingestible BioElectronic Stimulator است، اخیراً در یک مطالعه منتشر شده در مجله Science معرفی شده است و رسانه‌ها به آن به عنوان آینده کاهش وزن اشاره می‌کنند. این قرص لاغری هنوز در مرحله آزمایش بر روی انسان قرار نگرفته است، اما آزمایشاتی روی خوک‌ها نتایج بسیار امیدوارکننده‌ای به همراه داشته است.

بعد از حدود 30 دقیقه فعالیت دستگاه VIBES، خوک‌ها در نیم ساعت آینده تقریباً 40 درصد کمتری غذا مصرف کردند نسبت به زمانی که بدون قرص هوشمند بودند. به نظر می‌رسد که این دستگاه معجزه‌گر با فعال کردن گیرنده‌های کشش موجود در معده و شبیه‌سازی حضور غذا، عمل می‌کند.

این قرص لاغری جدید به نوعی به هیپوتالاموس سیگنال می‌دهد تا سطح هورمون‌هایی را افزایش دهد که باعث ایجاد احساس سیری در ما می‌شوند.

به گزارش‌ها، قرص VIBES توسط شریا سرینیواسان،

یک دانشجوی ارشد سابق دانشگاه MIT و فعلی استادیار مهندسی زیستی در دانشگاه هاروارد، طراحی شده است. در طول سال‌هایی که وی در مؤسسه فناوری ماساچوست مشغول به کار بود، به ایده کنترل ارتباط مغز و معده از طریق کشش مصنوعی گیرنده‌های مکانیکی که روی معده قرار دارند، از طریق ارتعاش علاقه‌مند شد.

این محرک ارتعاشی، که اندازه‌ای مشابه یک قرص ویتامین دارد، توسط یک باتری تغذیه می‌شود و به وسیله مایع معده که غشای اطراف قرص را حل می‌کند، یا توسط یک تایمر تعبیه‌شده، فعال می‌شود. پس از ایجاد اثر موردنظر، قرص همراه با سایر مواد زائد جامد از بدن خارج می‌شود.

برچسب‌ها:

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

shafiei

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − یک =