ساعت کاسیو ادیفایس
معرفی مدلهای محبوب ساعت‌های کاسیو ادیفایس
نوشته شده توسط ارمان صفائی
7 روز پیش
ارتودنسی لیزری چیست؟
نوشته شده توسط ارمان صفائی
2 هفته پیش
یارانه
بازدید 77
0

یارانه اسفند ماه زودتر از موعد موعد واریز می شود

زمان واریز یارانه نقدی اسفند ماه 1402 در طرح جدید زمانبندی پرداخت یارانه‌ها تغییر کرده است. بهمن ماه امسال، سازمان هدفمندسازی یارانه با هدف بهبود پرداخت های مرتبط با این نهاد، زمان واریز یارانه‌ها و مستمری‌ها را تغییر داده است که در ادامه زمان آن را می‌خوانید.

یارانه نقدی اسفند ماه، با توجه به اعلام قبلی

برای دههای چهار به بالا در سی ام هر ماه پرداخت می‌شود، اما به دلیل 29 روز بودن اسفند ماه، قطعاً یک روز زودتر از پرداخت قبلی صورت خواهد گرفت.

هفدهم بهمن ماه، دولت از کالابرگ فجرانه رونمایی کرد و اعلام کرد که این طرح تا 17 اردیبهشت به مدت سه ماه ادامه خواهد داشت. به همراه این طرح، سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها اطلاعیه‌ای منتشر کرد که به منظور بهبود نظم پرداخت یارانه‌ها و مستمری‌های مشمول قانون هدفمندسازی یارانه‌ها، پرداخت‌های این سازمان از ماه جاری بر اساس زمانبندی انجام خواهد شد.

در روزهای ابتدایی اجرای طرح فجرانه، برخی از شهروندان شک و تردیدی درباره استفاده از یارانه تشویقی 220 هزار تومانی داشتند. آنها فکر می‌کردند اگر از طرح کالابرگ خرید کنند، مبلغی از 300 یا 400 هزار تومان یارانه نقدی خود کسر خواهد شد. اما واقعیت این است که مبلغ 220 هزار تومانی که به عنوان عیدی در تاریخ 22 بهمن به گیرندگان یارانه تعلق می‌گیرد، جدا از مبلغ یارانه نقدی است و زمان واریز آن‌ها نیز متفاوت است.

رئیس سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها درباره جزئیات یارانه فجرانه توضیح داد: در حال حاضر، مردم در تاریخ‌های 20، 25 و 30 هر ماه یارانه‌ها را دریافت می‌کنند. همچنین وزارت کار اعلام کرده است که علاوه بر یارانه، یک اعتبار دیگر نیز واریز می‌شود که فقط برای خرید قابل استفاده است و جدا از یارانه نقدی است که دریافت می‌کنند.

عسکری در ادامه تأکید کرد: در طرح جدید، شرط خرید 200 هزار تومان از یارانه حذف شده است و اعتبار تشویقی 220 هزار تومانی به‌علاوه یارانه 300 و 400 هزار تومانی فعلی وارد می‌شود و خانوارهای گیرنده یارانه به‌صورت جداگانه یارانه نقدی خود را ماهانه دریافت خواهند کرد.

به طبق گفته مشاور معاون رفاهی و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در طرح کالابرگ الکترونیک، اعتبار و شارژ یارانه‌ها برای حساب سرپرستان خانوار از روز هجدهم تا بیستم هر ماه واریز می‌شود.

یحیوی اظهار کرد: برخی افراد فکر می‌کنند کالابرگ الکترونیک طرح فجرانه تنها در دهه فجر اجرا می‌شود، اما واقعیت این است که طرح فجرانه در حال حاضر به مدت سه ماه اجرا می‌شود و از روز 18 بهمن آغاز شده و تا روز 18 اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

همچنین، یحیوی تأکید کرد: نیازی به خرید یکجا اعتبار نیست، به جای آن می‌توانند طی یک ماه و به تدریج با رفتن به فروشگاه‌های متصل به طرح خریدهای خود را انجام دهند.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

shafiei

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − سه =