ساعت کاسیو ادیفایس
معرفی مدلهای محبوب ساعت‌های کاسیو ادیفایس
نوشته شده توسط ارمان صفائی
1 هفته پیش
ارتودنسی لیزری چیست؟
نوشته شده توسط ارمان صفائی
2 هفته پیش
کره شمالی: کیشیدا تمایل به دیدار با کیم
بازدید 70
0

کره شمالی: کیشیدا تمایل به دیدار با کیم دارد

امروز (دوشنبه)، خواهر رهبر کره شمالی اعلام کرد که کیشیدا اخیراً علاقه‌اش را برای دیدار با کیم جونگ اون از طریق یک کانال ارتباطی دیگر اعلام کرده است. همچنین، خواهر کیم جونگ اون، خواهر رهبر کره شمالی، بیان کرد که بهبود روابط دوجانبه بین ژاپن و کره شمالی به تصمیمات سیاسی عملی توکیو وابسته است یا خیر.

خواهر کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی، ادامه داد: “فومیو کیشیدا، نخست‌وزیر ژاپن باید درک کند که اینکه می‌خواهد و تصمیم گرفته است، به این معنا نیست که می‌تواند با کیم جونگ دیدار کند یا رهبری کشور ما با او ملاقات کند.”

او افزود: “آنچه واضح است، این است که وقتی ژاپن با پیونگ یانگ مخالفت می‌کند و حقوق حاکمیتی آن را نقض می‌کند، به عنوان دشمن ما شناخته می‌شود و بخشی از هدف قرار می‌گیرد.”

کیشیدا اعلام کرده است که تمایل دارد بدون هیچ شرطی با کیم جونگ اون گفت‌وگو کند و خودش نیز در تلاش برای برگزاری نشست اولین دیدار رهبران دو کشور در طول ۲۰ سال گذشته نظارت می‌کند.

خواهر کیم جونگ اون، که در حزب حاکم کره شمالی نیز فعالیت می‌کند، ماه گذشته بیان کرده بود که کیشیدا ممکن است یک روز به پیونگ یانگ بیاید.

همچنین، کیم یو جونگ نیز اظهار کرده است: اگر ژاپن تصمیمی سیاسی بگیرد تا بهبود روابط را بر اساس احترام متقابل و رفتار محترمانه تدارک ببیند، به نظر من این دو کشور می‌توانند آینده‌ای جدید را پیش روی خود داشته باشند.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

shafiei

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + پنج =