ساعت کاسیو ادیفایس
معرفی مدلهای محبوب ساعت‌های کاسیو ادیفایس
نوشته شده توسط ارمان صفائی
7 روز پیش
ارتودنسی لیزری چیست؟
نوشته شده توسط ارمان صفائی
2 هفته پیش
پایتخت
بازدید 97
0

آیا تاریخ انتشار فیلم سینمایی “پایتخت” برای نوروز قطعی است؟

فیلم سینمایی “پایتخت” که به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه‌کنندگی الهام غفوری ساخته می‌شود، یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تلویزیونی است که تاکنون شش فصل از آن در شبکه یک سیما پخش شده و بسیاری از بینندگان را به سمت رسانه ملی جذب کرده است. در روزهای اخیر، شایعات زیادی درباره ساخت فصل هفتم سریال “پایتخت” شنیده می‌شد. در نهایت، پس از جلساتی که مدیران تلویزیون با سازندگان سریال “پایتخت” داشتند، تصمیم نهایی برای ساخت این فصل پرطرفدار اعلام شد.

جزئیات فیلم سینمایی “پایتخت” و فصل هفتم سریال “پایتخت”:

با توجه به آخرین اخبار، سریال “پایتخت” فصل 7 برای نوروز 1403 آماده نمی‌شود و به جای آن، نسخه سینمایی این مجموعه تلویزیونی برای نوروز 1403 تولید خواهد شد.

فصل هفتم سریال طنز “پایتخت” که در هر فصل، یک ماجرا و داستان متفاوت در زندگی خانواده‌ی معمولی و اطرافیانش را به تصویر می‌کشد، قرار است در نوروز 1404 از شبکه یک سیما پخش شود. همچنین، تصمیم گرفته شده است که نسخه سینمایی این مجموعه تلویزیونی برای پخش در نوروز 1403 تولید شود.

بازیگران اصلی فیلم سینمایی “پایتخت”

شامل محسن تنابنده، احمد مهرانفر، علیرضا خمسه، ریما رامین فر، نسرین نصرتی، هومن حاجی عبدالهی و بهرام افشاری هستند. گفته می‌شود که این بازیگران نیز در نسخه سینمایی “پایتخت” حضور خواهند داشت.

درباره زمان پخش فیلم سینمایی “پایتخت”، مدت زمان آن ۱۰۰ دقیقه است، اما هنوز تاریخ دقیق پخش آن در طول نوروز مشخص نشده است.

در فیلم سینمایی “پایتخت”، تهیه‌کنندگی نسخه سینمایی توسط الهام غفوری، به روال قبل، برعهده خواهد بود و سیروس مقدم آن را کارگردانی خواهد کرد.

درباره فصل هفتم سریال “پایتخت”، قرار است این فصل در 16 قسمت تولید شود و در سال 1403 یا نوروز 1404 به پخش برسد.

اشتراک گذاری

دنبال کنید نوشته شده توسط:

shafiei

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + شانزده =